Markkinoinnin muuttuva toimintaympäristö
Varaudu tuloksellisen markkinoinnin uuteen aikaan
Markkinoinnin maailma uudistuu niin kovalla vauhdilla, että kaikkea kiinnostavaa ei kukaan pysty seuraamaan yksin. Markkinoinnin muutoksessa tiedolla johtamisen merkitys kasvaa, mutta miten uusissa olosuhteissa tulisi navigoida kohti tuloksellista markkinointia?
Dagmarin asiantuntijoilla on vahvaa näkemystä ja osaamista sekä kehittyneet työvälineet uuden ajan markkinointiin. Niinpä pyysimme asiantuntijoitamme valitsemaan omilta osaamisalueiltaan keskeisimmät teemat, joihin meidän kaikkien on syytä paneutua juuri nyt – tai seurata niiden kehitystä tiiviisti.
ASIAKASLÄHTÖISET SISÄLLÖT ASIAKASPOLUN ERI VAIHEISSA
Asiantuntija: Samuel Tastula, Content Strategist
TULOKSELLINEN VAIKUTTAJAMARKKINOINTI
Asiantuntija: Sarah Grünn, Project Manager
LIVESHOPPAILU OSANA ASIAKASKESKEISTÄ VERKKOKAUPAN SISÄLTÖÄ
Asiantuntija: Sarah Grünn, Project Manager
MARKKINOINNIN MUUTOSVOIMAT
Asiantuntijat: Iida Marjosalmi, Strategist ja Salla Erkkilä, Strategist
MITEN JOHTAA MUUTOSTA MARKKINOINNISSA JA MYYNNISSÄ
Asiantuntijat: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead ja Salla Erkkilä, Strategist
MARKKINOINNIN JA MYYNNIN DATASTRATEGIA: PROSESSI JA MENESTYSTEKIJÄT
Asiantuntija: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead
ASIAKASKESKEISEN MARKKINOINNIN JOHTAMISEN TYÖKALUT
Asiantuntija: Leena Kivioja, Marketing Transformation Strategist
MITÄ EVÄSTEILLE ON TAPAHTUMASSA?
Asiantuntija: Miikka Rahikainen, Head of Martech
KONTRIBUUTIOMALLINNUS MARKKINOINNIN MITTAAMISEN MUUTOKSESSA
Asiantuntija: Ilari Vähä-Pietilä, Senior Data Scientist
B2B:N MUUTTUVA MAAILMA
Asiantuntijat: Raisa Summanen, Senior Client Director ja Tomi Suojoki, CBO