Webinaarit 2022

Markkinoinnin muuttuva toimintaympäristö

Varaudu tuloksellisen markkinoinnin uuteen aikaan

Markkinoinnin maailma uudistuu niin kovalla vauhdilla, että kaikkea kiinnostavaa ei kukaan pysty seuraamaan yksin. Markkinoinnin muutoksessa tiedolla johtamisen merkitys kasvaa, mutta miten uusissa olosuhteissa tulisi navigoida kohti tuloksellista markkinointia?

Dagmarin asiantuntijoilla on vahvaa näkemystä ja osaamista sekä kehittyneet työvälineet uuden ajan markkinointiin. Niinpä pyysimme asiantuntijoitamme valitsemaan omilta osaamisalueiltaan keskeisimmät teemat, joihin meidän kaikkien on syytä paneutua juuri nyt – tai seurata niiden kehitystä tiiviisti.

    
ASIAKASLÄHTÖISET SISÄLLÖT ASIAKASPOLUN ERI VAIHEISSA

Asiantuntija: Samuel Tastula, Content Strategist

   
TULOKSELLINEN VAIKUTTAJAMARKKINOINTI

Asiantuntija: Sarah Grünn, Project Manager


LIVESHOPPAILU OSANA ASIAKASKESKEISTÄ VERKKOKAUPAN SISÄLTÖÄ

Asiantuntija: Sarah Grünn, Project Manager

    
MARKKINOINNIN MUUTOSVOIMAT

Asiantuntijat: Iida Marjosalmi, Strategist ja Salla Erkkilä, Strategist


MITEN JOHTAA MUUTOSTA MARKKINOINNISSA JA MYYNNISSÄ

Asiantuntijat: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead ja Salla Erkkilä, Strategist


MARKKINOINNIN JA MYYNNIN DATASTRATEGIA: PROSESSI JA MENESTYSTEKIJÄT

Asiantuntija: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead


ASIAKASKESKEISEN MARKKINOINNIN JOHTAMISEN TYÖKALUT

Asiantuntija: Leena Kivioja, Marketing Transformation Strategist


MITÄ EVÄSTEILLE ON TAPAHTUMASSA?

Asiantuntija: Miikka Rahikainen, Head of Martech


KONTRIBUUTIOMALLINNUS MARKKINOINNIN MITTAAMISEN MUUTOKSESSA

Asiantuntija: Ilari Vähä-Pietilä, Senior Data Scientist


B2B:N MUUTTUVA MAAILMA

Asiantuntijat: Raisa Summanen, Senior Client Director ja Tomi Suojoki, CBO