29.10.2020 / Brändin rakentaminen

Brändijohtajalle kaveriksi asiakaskokemuksesta tai digitaalisesta transformaatiosta vastaava kollega?

Kirjoittaja

Emma Lehtovaara

Kansainvälisellä konsulttitaustalla varustettu, liiketoimintalähtöinen Digital Transformation Lead. Palaa halusta uudistaa, digitalisoida ja viedä läpi muutosta asiakkaan organisaatiossa. Päämääränä lisää myyntiä ja parempi asiakaskokemus. Puhuu datavetoisen ja personoidun markkinoinnin puolesta. Syttyy sekä strategialle että sen huolelliselle jalkauttamiselle.

Myynnistä kuuluu napinaa, että markkinoinnissa tehdään vain kampanjoita ja kiillotetaan brändiä. Markkinoinnissa tuskaillaan, ettei myynti kirjaa asiakastietoja CRM:ään ja kohdennettu viestintä tuntuu kuin silmät ummessa suunnistamiselta. Kuulostaako tutulta? Digital Transformation Lead Emma Lehtovaara kirjoittaa IAB Finlandin blogissa asiakaskokemuksen johtamisesta ja digitaalisesta transformaatiosta. Emma konsultoi Dagmar Driven ja RADLYn asiakkaita muutosmatkalla uuden ajan markkinointiin. 

Lisää aiheesta