Markkinatutkimus kytkeytyy suoraan markkinoinnin vaikuttavuuteen. Perusteellisen markkinatutkimuksen avulla pysyt tilanteen tasalla ja saat arvokasta dataa muun muassa kohderyhmäsi päätöksentekoprosesseista, alan viimeisimmistä trendeistä, kuluttajien mieltymyksistä ja markkinasi kilpailijakentästä.
Markkinatutkimus voi keskittyä esimerkiksi yrityksesi positioinnin tarkasteluun tai kampanjaviestin testaamiseen yhdessä kohderyhmän kanssa. Tutkimuskeinojen valikoima on laaja, mutta Dagmarilta saat aina strategista apua oikeanlaisen ratkaisun valitsemiseen. Autamme myös johtamaan tutkimustulokset organisaatiosi arkeen ja toimintaan. Vain sillä tavalla saat markkinatutkimuksesta parhaan hyödyn liiketoiminnallesi.
Blogista
Tarjoama
Blogikategoriat
- Asiakasymmärrys
- B2B-Markkinointi
- Brändin rakentaminen
- Data Science
- Digitaalinen markkinointi
- Hakukonemarkkinointi
- Hakukoneoptimointi
- Kansainvälistyminen
- Kasvumarkkinointi
- Koulutus
- Kulttuuri
- Markkinapotentiaali
- Markkinatutkimus
- Markkinoinnin automaatio
- Markkinoinnin johtaminen
- Markkinoinnin teknologiat
- Markkinoinnin vaikuttavuus
- Markkinointiviestintä
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media
- Trendit
- Tuote- ja palvelukehitys
- Uutisarkisto
- Vaikuttajamarkkinointi
- Vanhat blogit
- Verkkopalvelukehitys