Sosiaalinen media on paitsi asiakaspalvelun, viestinnän ja mainonnan kanava, myös keskeinen datan ja inspiraation lähde.
Sosiaalinen media mahdollistaa ihmisten välisen vuorovaikutuksen, tiedon jakamisen ja yhteisöllisyyden internetissä. Sosiaalisen median alustoja ovat esimerkiksi Facebook, Instagram, X, LinkedIn, YouTube, Snapchat ja TikTok.
Sosiaalisen median avulla ihmiset voivat jakaa ajatuksiaan, tunteitaan, kokemuksiaan ja mielipiteitään, sekä luoda ja jakaa sisältöä, kuten tekstiä, kuvia, videoita ja linkkejä. Sosiaalinen media mahdollistaa myös keskustelun ja vuorovaikutuksen muiden käyttäjien kanssa kommenttien, tykkäysten, jakojen ja viestien muodossa.
Sosiaalinen media on tärkeä kanava myös yrityksille. Se mahdollistaa suoran yhteydenpidon asiakkaisiin, brändin esille tuomisen, tuotteiden ja palveluiden markkinoinnin, asiakaspalvelun, asiakasviestinnän ja yhteisöllisyyden luomisen.
Seuraamme sen kehittymistä markkinan parhailla työkaluilla ja hyödynnämme sen mahdollisuuksia asiakkaidemme liiketoimintaa vauhdittavissa sisältö- ja mainosratkaisuissa.
Autamme myös mittaamaan sosiaalisen median tuloksellisuutta ja tuotamme kanavaoptimoitua sisältöä brändin eri kanaviin.
Palvelujamme sosiaalisen median alueella:
– mainonta some-kanavissa
– somestrategiat
– sosiaalisen median konseptit
– sisällöntuotanto
– vaikuttajamarkkinointi
– asiantuntijasisällöt
– videotuotannot
– live-tuotannot
– graafiset tuotannot
– kuvatuotannot
– copywriting
– sosiaalisen median sisältösuunnittelu
– sisältökalenterit
– kuluttajien osallistaminen
– omien ja some-kanavien kehittäminen
– somen analytiikka ja mittaaminen
– omien kanavien ja maksetun mainonnan synkronointi
– sisältömarkkinoinnin liiketoimintavaikutusten mallinnus
– SEO-optimoitujen sisältöjen kehitys ja tuotanto
– somen sisältöjen auditointi
– kilpailijakentän some-analyysit
– sisältömarkkinoinnin ja some-markkinoinnin koulutukset
– sosiaalisen median käytön tutkimus
– sosiaalisen median trendit
Blogista
Blogikategoriat
- Asiakasymmärrys
- B2B-Markkinointi
- Brändin rakentaminen
- Data Science
- Digitaalinen markkinointi
- Hakukonemarkkinointi
- Hakukoneoptimointi
- Kansainvälistyminen
- Kasvumarkkinointi
- Koulutus
- Kulttuuri
- Markkinapotentiaali
- Markkinatutkimus
- Markkinoinnin automaatio
- Markkinoinnin johtaminen
- Markkinoinnin teknologiat
- Markkinoinnin vaikuttavuus
- Markkinointiviestintä
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media
- Trendit
- Tuote- ja palvelukehitys
- Uutisarkisto
- Vaikuttajamarkkinointi
- Vanhat blogit
- Verkkopalvelukehitys