Kontribuutiomallinnus

Kontribuutiomallinnus

Kontribuutiomallinnusksella saat holistisen näkymän digimarkkinointinne vaikuttavuudesta konversioihin tai myynteihin. Mallinnus yhteismitallistaa kaikki digitaaliset markkinointikanavanne.

 

Evästeetön mittaaminen

Dagmar Driven kontribuutiomallinnus antaa aidosti reaaliaikaista tietoa digitaalisen markkinoin tehokkuudesta ja sen muutoksista – jopa kampanjatasolla. Sen avulla markkinointianne voidaan optimoida kaikissa digitaalisissa kanavissa. Mallinnus kasvattaa ymmärrystä sekä markkinoinnin vaikuttavuudesta että baselinen vaikutuksesta konversioihin.

Mikä on kontribuutiomallinnus?

Kontribuutiomallinnuksella voidaan mitata digimarkkinoinnin tehokkuutta GDPR-turvallisesti, ilman kolmannen osapuolen evästeitä. Sitä eivät rajoita muutkaan datan keruuseen vaikuttavat yksityisyyssuojan lakimuutokset. Mallinnus avaa uusia mahdollisuuksia: tulevaisuudessa markkinointia voidaan ostaa automaattisesti mallinnuksen tulosten pohjalta.  

Katso webinaaritallenne Kontribuutiomallinnuksesta (kesto 25 min).

Kontribuutiomallinnus markkinoinnin mittaamisen muutoksessa, Dagmar webinaarit 2022 from Dagmar Stories on Vimeo.

Miksi mitata digitaalista markkinointia kontribuutiomallinnuksen avulla?  


Kontribuutiomallinnuksella saat holistisen näkymän digimarkkinoin vaikuttavuudesta konversioihin tai myynteihin. Mallinnus yhteismitallistaa kaikki digitaaliset markkinointikanavat.
Voit kasvattaa digimarkkinoinnin tehokkuutta päivittäin kampanjakohtaisesti läpi kaikkien digimarkkinoinnin kanavien.
Kontribuutiomallinnus huomioi kaikki digimarkkinoinnin (=onlinekanavien) toimenpiteet, niin jatkuvan tekemisen kuin kampanjalähdöt, niin taktiset kuin brändilliset kampanjat.
Kontribuutiomallinnuksen dashboardiin joka päivä päivittyvä tieto digimarkkinoinnin tehokkuudesta mahdollistaa nopean reagoinnin muuttuvissa tilanteissa. Tehokkuutta voidaan optimoida kampanjatasolla kaikissa digimarkkinoinnin kanavissa.

Mitä kontribuutiomallinnus tarjoaa vs. kilpailevat ratkaisut markkinalla?  

Miten saan käyttööni kontribuutiomallinnuksen?

Helposti, otat vain yhteyttä. Yksinkertaisimmillaan käyttöönotto tapahtuu siten, että annat meille oikeudet digimarkkinoinnin järjestelmiin (digimarkkinoinnin kontaktit ja investoinnit sekä konversiot) ja me toimitamme työkalun sinulle avaimet käteen -periaatteella.

Ota yhteyttä!  Ilkka Keskiväli, Director, Advanced Analytics, ilkka.keskivali@dagmar.fi

Tuotamme näkemystä jokapäiväiseen markkinoinnin päätöksentekoon kehittyneen analytiikan ja reaaliaikaisen datan avulla.