Dagmar

Dagmarin asiantuntijat ovat kokeneita ja haluttuja puhujia sekä tilaisuuksien vetäjiä. Olipa kyseessä laajaa tietämystä vaativa tapahtuma tai syvälle erikoisosaamiseen pureutuva sessio.

Vuosikymmenten varrella olemme vetäneet satoja erilaisia tilaisuuksia: puolen tunnin tietoiskuja asiakkaiden tiimissä, digiasiantuntijoidemme säännöllisesti vetämiä “digikahvi”-sparraushetkiä, vierihoitopäiviä halutusta aiheesta, osallistavia workshop-valmennuspäiviä sekä koko organisaation maturiteettia kasvattavia koulutuskokonaisuuksia.

Esimerkkejä Dagmarin kasvumarkkinoinnin koulutuskokonaisuuksista:

DNA:n valmennuskokonaisuus auttoi tunnistamaan ja priorisoimaan markkinoinnin kehityskohteita
Kesko otti haltuun tiedolla johdetun kasvumarkkinoinnin
Bauer Median Metaverse-workshop

Alla muutamia esimerkkejä aiheista ja teemoista, joista voimme räätälöidä tarpeisiinne sopivan paketin:

Muutosvoimat ja tulevaisuus

  • Digitalisaation mahdollisuudet ja haasteet
  • Asiakas 360 ja ennustava markkinointi

Datan hyödyntäminen ja tiedolla johtamisen toimintatapa

  • Tiedolla johdettu päätöksenteko
  • Tuloksellisuus ja tehokas mittaaminen
  • Martech, Machine Learning

Teknologian kehitys ja mahdollisuudet markkinoinnin ja liiketoiminnan näkökulmista

  • Tulevaisuusajattelu: Futures thinking & Metaverse, mitä pitää tietää juuri nyt?
  • Näin rakennat brändiä digitaalisissa kanavissa
  • Web-analytiikka/GA4-koulutukset

Oman organisaation osaamisen ja kumppanuuksien johtaminen ja kehittäminen

  • Moderoinnit, organisaatioissa käytössä olevat prosessit ja toimintamallit
  • Tulevaisuuden työ ja osaamisen varmistaminen
  • Täsmäkoulutuksilla organisaation osaaminen ajan tasalle

Muuttuva kuluttaja ja eri kanavien syväsukellukset

  • Muuttuva kuluttaja 2023 – mitä markkinoijan tulee tietää ja mitä mahdollisuuksia muuttuva käyttäytyminen tuo?
  • Laajemmat mediakatsaukset: kattava yleiskuva suomalaisesta mediakentästä tiiviinä tietoiskuna
  • Tarkemmat tietoiskut eri aiheista, esim. some, hakusanamainonta, vaikuttajamarkkinointi, digikanavat, jne.
    • Esimerkki: Sosiaalisen median mahdollisuudet – mitä yritykseltäsi odotetaan somessa, millä voisit yllättää odotukset ja miksi sosiaalisessa mediassa pitää uskaltaa heittäytyä dialogiin asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden kanssa
  • Kohderyhmä-workshopit
  • Tekoälyn hyödyntäminen sisällöissä
  • Erilaiset trendi-workshopit

Sisältöjen parhaat käytännöt

  • Asiakaslähtöiset sisällöt
  • Kanavaoptimoidut sisällöt, best practicet sisällöntuotantoon ja sen ostamiseen
  • SEO-sisällöntuotantokoulutus omien kanavien tehostamiseen
  • Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi osana yrityksen liiketoimintaa

Ota yhteyttä Dagmarin yhteyshenkilöösi tai osoitteeseen paula.wickstrom@dagmar.fi niin etsitään tarpeeseesi tai tilaisuuteesi parhaiten sopiva koulutusteema, näkökulma, esitystapa ja puhuja!