
Dagmarin asiantuntijat ovat kokeneita ja haluttuja puhujia sekä tilaisuuksien vetäjiä. Olipa kyseessä laajaa tietämystä vaativa tapahtuma tai syvälle erikoisosaamiseen pureutuva sessio.
Vuosikymmenten varrella olemme vetäneet satoja erilaisia tilaisuuksia: puolen tunnin tietoiskuja asiakkaiden tiimissä, digiasiantuntijoidemme säännöllisesti vetämiä “digikahvi”-sparraushetkiä, vierihoitopäiviä halutusta aiheesta, osallistavia workshop-valmennuspäiviä sekä koko organisaation maturiteettia kasvattavia koulutuskokonaisuuksia.
Esimerkkejä Dagmarin kasvumarkkinoinnin koulutuskokonaisuuksista:
DNA:n valmennuskokonaisuus auttoi tunnistamaan ja priorisoimaan markkinoinnin kehityskohteita
Kesko otti haltuun tiedolla johdetun kasvumarkkinoinnin
Bauer Median Metaverse-workshop
Alla muutamia esimerkkejä aiheista ja teemoista, joista voimme räätälöidä tarpeisiinne sopivan paketin:
Muutosvoimat ja tulevaisuus
- Digitalisaation mahdollisuudet ja haasteet
- Asiakas 360 ja ennustava markkinointi
Datan hyödyntäminen ja tiedolla johtamisen toimintatapa
- Tiedolla johdettu päätöksenteko
- Tuloksellisuus ja tehokas mittaaminen
- Martech, Machine Learning
Teknologian kehitys ja mahdollisuudet markkinoinnin ja liiketoiminnan näkökulmista
- Tulevaisuusajattelu: Futures thinking & Metaverse, mitä pitää tietää juuri nyt?
- Näin rakennat brändiä digitaalisissa kanavissa
- Web-analytiikka/GA4-koulutukset
Oman organisaation osaamisen ja kumppanuuksien johtaminen ja kehittäminen
- Moderoinnit, organisaatioissa käytössä olevat prosessit ja toimintamallit
- Tulevaisuuden työ ja osaamisen varmistaminen
- Täsmäkoulutuksilla organisaation osaaminen ajan tasalle
Muuttuva kuluttaja ja eri kanavien syväsukellukset
- Muuttuva kuluttaja 2023 – mitä markkinoijan tulee tietää ja mitä mahdollisuuksia muuttuva käyttäytyminen tuo?
- Laajemmat mediakatsaukset: kattava yleiskuva suomalaisesta mediakentästä tiiviinä tietoiskuna
- Tarkemmat tietoiskut eri aiheista, esim. some, hakusanamainonta, vaikuttajamarkkinointi, digikanavat, jne.
- Esimerkki: Sosiaalisen median mahdollisuudet – mitä yritykseltäsi odotetaan somessa, millä voisit yllättää odotukset ja miksi sosiaalisessa mediassa pitää uskaltaa heittäytyä dialogiin asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden kanssa
- Kohderyhmä-workshopit
- Tekoälyn hyödyntäminen sisällöissä
- Erilaiset trendi-workshopit
Sisältöjen parhaat käytännöt
- Asiakaslähtöiset sisällöt
- Kanavaoptimoidut sisällöt, best practicet sisällöntuotantoon ja sen ostamiseen
- SEO-sisällöntuotantokoulutus omien kanavien tehostamiseen
- Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi osana yrityksen liiketoimintaa
Ota yhteyttä Dagmarin yhteyshenkilöösi tai osoitteeseen paula.wickstrom@dagmar.fi niin etsitään tarpeeseesi tai tilaisuuteesi parhaiten sopiva koulutusteema, näkökulma, esitystapa ja puhuja!