Kasvumarkkinoinnissa toimitaan aina asiakkaan tarpeista ja lähtökohdista käsin, mutta pyrimme Dagmarissa aina tarkastelemaan markkinointia kokonaisvaltaisesti koko asiakaspolun varrelta. Kokonaisvaltainen lähestyminen markkinointiin erottaakin kasvumarkkinoinnin niin sanotusta ”perinteisestä markkinoinnista”.
Käytämme Dagmarissa kasvumarkkinoinnin toimintamallia, jossa dataan perustuen erilaisia markkinoinnin keinoja kokeilemalla pyritään löytämään tapoja kehittää liiketoimintaa. Uskomme, että parhaimmillaan kasvumarkkinointi on liiketoiminnan keskiössä oleva toimintamalli.
Autamme verkkokauppoja ja muita verkossa liiketoimintaa tekeviä yrityksiä saavuttamaan tavoitteet tehokkaammin ja nopeammin.
Blogista
Tarjoama
Blogikategoriat
- Asiakasymmärrys
- B2B-Markkinointi
- Brändin rakentaminen
- Data Science
- Digitaalinen markkinointi
- Hakukonemarkkinointi
- Hakukoneoptimointi
- Kansainvälistyminen
- Kasvumarkkinointi
- Koulutus
- Kulttuuri
- Markkinapotentiaali
- Markkinatutkimus
- Markkinoinnin automaatio
- Markkinoinnin johtaminen
- Markkinoinnin teknologiat
- Markkinoinnin vaikuttavuus
- Markkinointiviestintä
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media
- Trendit
- Tuote- ja palvelukehitys
- Uutisarkisto
- Vaikuttajamarkkinointi
- Vanhat blogit
- Verkkopalvelukehitys