Tiesitkö, että melkein puolet yritysten hankkimista markkinointiteknologian työkaluista seisovat organisaatioissa tyhjän panttina, koska kukaan ei käytä niitä? Vaikka käytettävissäsi olisi laadukkainta mahdollista dataa ja tehokkaimmat työkalut, et tee niillä yhtään mitään, jos et johda niiden tuottamia hyötyjä suoraan jokapäiväiseen toimintaan.
Tehokas markkinoinnin johtaminen ja uusien asioiden hyödyntäminen edellyttävät aina määrätietoista jalkauttamista. Asiakkaamme osaa sanoa tämän parhaiten:
”Ilman koulutuskokonaisuuden päättävää työpajaa osallistujat olisivat vain käyneet kuuntelemassa luennot, mutta mikään tuskin olisi muuttunut.”
Katso esimerkkejä, kuinka voimme auttaa markkinoinnin johtamisessa:
Blogista
Tarjoama
Blogikategoriat
- Asiakasymmärrys
- B2B-Markkinointi
- Brändin rakentaminen
- Data Science
- Digitaalinen markkinointi
- Hakukonemarkkinointi
- Hakukoneoptimointi
- Kansainvälistyminen
- Kasvumarkkinointi
- Koulutus
- Kulttuuri
- Markkinapotentiaali
- Markkinatutkimus
- Markkinoinnin automaatio
- Markkinoinnin johtaminen
- Markkinoinnin teknologiat
- Markkinoinnin vaikuttavuus
- Markkinointiviestintä
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media
- Trendit
- Tuote- ja palvelukehitys
- Uutisarkisto
- Vaikuttajamarkkinointi
- Vanhat blogit
- Verkkopalvelukehitys