Hakutulokset
396 tulosta
-
Uutiset
TIEDOTE: Dagmar kehitti uuden tunnusluvun mediasuunnitteluun – mediamainonnan vaikuttavuudelle on nyt mittari ja kaikille käytössä oleva työkalu
Mediamainonnan vaikuttavuudelle on nyt mittari ja kaikille käytössä oleva työkalu. Tutustu Vaikuttavuusindeksiin!
-
Blogi
Markkinoija – valmistaudu uusiin viherpesudirektiiveihin
Ympäristösymbolien, kuten vihreiden puunlehtien ja maapalloa kannattelevien käsien käyttöä markkinoinnissa valvotaan jatkossa tarkemmin.
-
Sivu
Vaikuttavuusindeksi Q & A
Mikä on Dagmarin luoma Vaikuttavuusindeksi, mihin se perustuu ja miten se toimii? Vastaamme yleisimpiin kysymyksiin…
-
Sivu
Suojattu: Tutkimukset
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
-
Blogi
Käänsimme Dagmarissa fokuksen asiantuntijoidemme aivoterveyteen – näillä viidellä yksinkertaisella vinkillä aivot voivat paremmin
Aivot kuntoon -kuukauden aikana Dagun henkilöstölle on kerrottu aivojen toiminnasta ja vinkattu keinoja, joiden avulla työtä voi tehdä aivoystävällisemmin ja kestävämmin.
-
Blogi
Yritykset tuhlaavat rahaa lyhyen aikavälin mainontaan ja unohtavat brändin rakentamisen – näin markkinoinnista tulee tehokkaampaa
Yritykset tuhlaavat rahaa lyhyen aikavälin mainontaan ja unohtavat brändin rakentamisen. Katso vinkit tehokkaampaan markkinointiin!
-
Blogi
Tästä mainosmediamarkkinoilla kohistaan nyt: Retail Media
Retail Media on yksi merkittävimpiä ilmiöitä 2020-luvun mediakentässä. Mitä siitä pitää tietää?
-
Blogi
Ennen kysyttiin Ekiltä, nyt Jodelista
Dagmarin Head of Social Emilia Liukko kertoo, miten Jodel toimii, ketkä jodlaavat, mistä siellä puhutaan ja millaisia mahdollisuuksia Jodel tarjoaa markkinoijille.
-
Blogi
Vuosi 2024 kuluttajatrendeissä: pidetään hatuistamme kiinni markkinoijat, taas mennään!
Viisi vuoden 2024 trendiä, jotka Publicis Groupen Media Data Intelligence listasi yhdessä tekoälyn kanssa.
-
Blogi
Hakumainonnan trendit vuodelle 2024
Vuosi 2024 on hakumainonnan osalta muutosten vuosi. SGE (Search Generative Experience) tulee todennäköisesti muuttamaan hakukonekäyttäytymistä merkittävästi. Lisäksi kolmannen osapuolen evästeiden poistuminen ja lainsäädännön muutokset tekevät mittaamisesta entistä vaativampaa.